2011 m. rugpjūčio 20 d., šeštadienis

MAX FACTOR konkursas

Sveikos mano skaitytojos,
Ne paslaptis, dalyvauju konkurse, jau paskelbė finalininkus, tarp kurių ir aš, galite pažiūrėti visų darbus čia :
Štai mano konkursinė foto :)


Taigi pirma užduotis buvo : suburti komandą - vizažistas, modelis, fotografas
Antra užduotis : padaryti fotosesiją ir sugalvoti pavadinimą.
Trečia užduotis : padaryti video, kaip atlieki modeliui makiažą.

1. Vidaja V. - vizažistė, Birutė Zygmantaitė - fotografė, Kristina Batian - modelis.
2. Nimfa
3. Video - http://www.youtube.com/watch?v=vJsXuLTnmyI

Video makiažas įkvėptas naujosios Max Factor reklamos
Mano pamokėlę rasite nuorodoje, į youtube kanalą. Štai keletas foto.

3 komentarai:

  1. Sveikinu! :)
    Tikrai ispudingas makiazas ir visa kita super!
    Ir video puikus ir aiskus labai! Daugiau tokiu pamokeliu. Sekmes! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai gražu:) Manau būtų įdomu sužinoti, kokiomis priemonėmis naudojaisi :) (arba aš neradau šios informacijos)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dekui merginos, naudojau :

    Max Factor pan stick paakiams
    Revlon color stay pagrinda
    Sla seselius ir sla balta pigmenta
    Sla palete veido modeliavimui
    Nyx jumbo piestuka
    Inglot lupdazi
    Antakiams sla seselius

    AtsakytiPanaikinti